Vågskräcken är över, hallelulja!

Okej, jag vågade till slut väga mig. Samma vikt som för 4 veckor sedan. I och för sig bra för jag har ju ätit fullkornspasta och fullkornsbröd i ökad mängd de sista veckorna. Men nu är det krafttag igen och dags för något kilo neråt. Jag är så motiverad och har ett delmål tydligt och klart framför mig.

Följande erfarenheter har jag gjort och som jag gärna delar med mig av:
- Den nya kaviaren med banansmak är inte god. Dock delar alla i hushållet inte min åsikt så testa på den som vill utsätta sig.
- I samband med att man köper Kalles kaviar får man gratis med sig en form av kapsyl som breder ut kaviaren samtidigt. Skit enligt mig, går åt mer kaviar och man får klämma utav helvete på tuben. Inget för en morgonsuris som jag.
- Om man nu ska utsätta sig för rött te som ska vara nyttigt kan jag varmt rekommendera Liptons röda. Dels är påsen lite kul (en trekantig sak) och sedan smakar det faktiskt gott. Har också införskaffat nya temuggar så det blir extra kul att dricka nyttigt te.
- Yes diskmedel är bara bäst. Gäller både maskindiskmedlet och vanligt handdiskmedel. Så det så!

Ny dag - nya utmaningar - go for it!

Kram kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback