Vågskräck

Jag vågar inte ställa mig på vågen...Känner en panisk rädsla bara jag passerar den. Känner liksom inte att jag gått ner något mer så därför är jag så rädd att väga mig. Skulle jag nu ha lagt på mig lite igen så blir jag ju så ledsen och då är det lätt att man måste tröstmumsa lite och sedan var det igång igen...
Ja, nog har man en hysterisk ätstörning. Nu när jag försöker att äta enligt GI så kan man väl säga att man har en ätstörning? Jag stör ju min vanliga ätning - inte så mycket socker, inget vitt bröd, ingen potatis, ris eller pasta.
Känner till och med nu när jag sitter på behörigt avstånd att den hugger efter mig...vågen alltså.
Ska försöka att sköta mig i helgen med foderintaget så kanske jag kan väga mig på tisdag?
Detta är ett typiskt exempel på ett I-lands problem.

Ha en trevlig helg mina vänner.

Kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback