Tisdagsreflektioner

Speciellt mycket energi kan inte åtgå när man nyser eller fiser. Detta gör en "kompis" till mig konstant och hon skulle isåfall vara trådsmal. Det är hon inte, påminner lite om mig faktiskt...

Läser tidningen varje morgon och kan aldrig sluta förundra mig över människor som orkar skriva insändare. Visst har tanken dykt upp ibland när man retat sig på något men att därifrån skrida till handling - nej.
Oftast är det samma personer som skriver och åsiktar sig och det är ju skönt att de kan få utlopp för sina tankar. Kanske en slags ventil för att orka med livet. Isåfall är det ju mycket bättre att skriva insändare än att bränna ner matbutiker, råna ungdomar, snatta i Hemköp eller springa runt och blotta sig.
Men jag säger som grabben, orka....

Ha en bra dag och ni som hade tänkt att blotta er istället för att skriva insändare, lägg ner det. Är nämligen skitkallt ute...

Kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback