Hit me hard...

Om jag någon gång ens skulle yppa ett intresse av något slag av att gå med i någon så kallad damgrupp, typ Rotary (fast för kvinnor) eller liknande - snälla, slå mig med något hårt i huvudet.
Herregud, vilka samlingar det finns och det verkar så tillgjort och uppstyltat så minutvisarna går baklänges på klockan. Kanske har jag fördomar nu men se det skiter jag i för det är mina fördomar!
Skulle förövrigt inte kunna förlika mig med den dresscode som tycks råda....Svettas så förbannat i ull samt har en förmåga att alltid fastna med mina ringar i glitterpapegojan på min angoratröja. Vidare blir mina vader ännu fetare när jag skrudar mig i en knäkort (eller lknäång) kjol. Pärlöronhängen är också snyggt men inte när det sitter på varenda kärring i samlingen.

Så nu har jag gallat färdigt och kan gå vidare med min dag som säkerligen kommer att kantas av något nytt att frustreras över.

Kram kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback