Fredagsvitsar


-Vet du vad det är för likhet mellan 365 använda kondomer och ett  bildäck?
-A Good Year.

 Två kvinnor diskuterar sina pojkvänner: min kille berättade att  han fantiserar om att ha sex med två kvinnor samtidigt.
-Jo, det  vill väl dom flesta karlar. Vad sa du då?
-Jag sa åt honom att om  han inte kan tillfredsställa en kvinna, varför ska han då göra två  stycken besvikna?


En man går fram till en kurvig snygging på ett varuhus.
-Ursäkta,  jag har tappat bort min fru. Du har inte lust att prata lite med 
mig i några minuter? Kvinnan blir förvånad. Varför? frågar hon.
-Jo   varje gång jag pratar med någon som har tuttar i klass med dina så 
hoppar skatan fram  från ingenstans.


En kvinna berättade för sin väninna:
 -Jag gjorde min man till  miljonär.
-Och vad var han innan ni gifte er?
-Miljardär.


-Jag har inte pratat med min fru på 18 år.
Det är ingen ide att  avbryta henne.


En Kvinna kommer in på Apoteket och sneglar på hyllorna. Efter en 
stund går hon fram till disken och frågar apotekaren: -Ursäkta, 
säljer ni extra stora kondomer? -Ja, det gör vi. Vill du köpa 
några? Kvinnan ser sig  om och säger: -Nej, men har du något emot 
att jag väntar här en stund tills någon gör det?


En man satte in en annons:"Fru Sökes". Nästa dag fick han över 
hundra brev. De innehöll alla samma svar:" Du kan få min."


-Doktorn, vad ska jag göra? Min fru har tappat rösten.
Doktorn:  -Kom hem sent i morgon, så ska du se att det hjälper!


Frun vaknar mitt i natten av sin mans högljudda snyftningar från 
vardagsrummet. Hon går ut till honom och ser att han gråter så 
ögonen nästan trillar ut.
 -Vad är det? frågar hon.
-Kommer du ihåg  för 20 år sen när jag gjorde dig på smällen och din farsa sa att 
 jag antingen gifter mig med dig eller åker in i fängelse?
-Ja  visst, älskling. Hur så? Mannen flämtar efter luft mellan snyftningarna.
-Jag skulle ha blivit frigiven i kväll.


Tack till min lilla mamma för dessa trevliga vitsar. Vi ses ikväll!


Trevlig helg till er alla. Tänd mycket ljus och mys på i höstmörkret!

Kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback