Vem kommer först, Tomten eller Flunsan?

Jag är TRÖTT...hela kroppen skriker TRÖTT men det går inte att sova för det.
Känner mig helt orkeslös, tappar saker och känner mig helt fladdrig. Har trott att influensan ska slå till i flera dagar nu men ännu är jag inte golvad.

Tur att jag inte sliter på min Orbitrek så jag kan ha den länge, länge...
Tror jag ska ta och vitaminbomba mig lite och se om jag blir ett piggsvin igen.

Varför blir man så sugen på något smask när man mår lite risigt? Inga bra GI dagar i detta hem just nu...

Smasklista när man känner sig lite sjuk:
- Päronsplitt
- Ost och kex
- Clementiner (wow, en nyttig sak som faktiskt är riktigt god)
- Smågodis
- Korv med mos
 
Det är nog inte så konstigt iallafall att man är lite rund bliven...

Kram på det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback