Party i pantsen

Hela dagen har jag funderat på en sak till och från...
Var och handlade lite snabbt i morse (skulle bjussa äldsta grabben på lunch idag för ibland kommer jag faktiskt ihåg att jag är en mamma) och köpte då bland annat trosskydd. Ja inte till lunch alltså.
Lite snabbt konstaterade jag att det på engelska stod "Partyliners" och hela dagen har jag förundrats över hur fan det kan heta så. Känns väldigt lite party över ett par trosskydd om man säger så. Ordet får mer mina tankar åt en kokainlina eller någon form av hjälpmedel som man har när man partar. Till slut får jag iallafall nog och har till slut konstaterat att det heter PANTYLINERS.

Anledningen till att använda pantyliners kan ju i ock för sig vara en följd av att det varit lite party i pantsen...

Så alla som känner sig som en komplett helidiot idag kan lugnt sälla ännu en fullblodsidiot till sin samling - nämligen mig!

Ha en förnämlig afton och som avslutning ett litet rakningstips:
Vänd trosskyddet med klisterremsan uppåt och dra...

Kram kram

Kommentarer
Postat av: Alexandra Pepin

Tack snälla du att du bjöd på detta lilla
"blonda moment" i ditt liv.
Jag kanske inte hade erkänt ha ha


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback