Hej då till slapparslet...

Jag och min Orbitrek Platinum.

Igår kom då äntligen mitt senaste förvärv - min Orbitrek! Tänkte i min enfald att jag skulle montera ihop den på en kvart så det var lagom att köra premiärpasset till Desperat Housewifes. Hmmm, det var många delar vill jag lova...och många små delar som man inte ser knappt med glasögon. (Jag är inte bara fet, jag ser illa också).
Så nu ligger alla grejerna i en hög på golvet och jag får invänta experthjälp i kväll för monteringen.
Redan när jag öppnade den stora lådan igår kände jag hur kilona rasade av mig, låren blev fastare och röven flyttade upp två våningar, minst.
Nu jävlar ska döfettet få sig en dyvling! Fortsättning följer...

Kommentarer
Postat av: Daphne Doggy

hur går det med träningen? har också införskaffat en orbitreck :) grymt bra är de!

x

Postat av: Anonym

Jotack, känns bra. Körde premiärturen igår, 10 minuter lite framåt och lite bakåt...Väntar på träningsvärken, ingen ännu...

2007-11-15 @ 11:29:24
Postat av: Maggi

Vi såg den, Orbitrek Platinumen alltså, när vi gick förbi igår.
Kram

2007-11-15 @ 11:33:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback