Happy Halloween

image24

Undrar hur jag ska få bort färgen?


Kommentarer
Postat av: fia

Har just så här i min ensamhet en fredagkväll ratat Idol och börjat tvätta i stället. Och
har man inte väldigt stor hjärna kan man sitta framför en Elvita och fundera lite. Kan det vara så att livet är som en tvätt. Hur många par sockor kommer samtidigt ut ur tvättmaskinen och hur ofta händer det inte att det bara kommer ut en av ett par. Det kanske inte ens är en katastrof om man råkar stoppa ett par svarta strumpor i den vita tvätten. Hallelulja.
Det här kanske inte var någon bra kommentar till dina sista veckors fullkornsorgie, men ändå.

kram fia

2007-11-02 @ 21:05:02
Postat av: Anonym

Du är så klok min vän. Tror att även du är redo att börja blogga, skulle lätt lägga upp dig i min favorit-lista. Ser fram emot veckans bankbesök när våra feta vinstpengar från vårt svartspelande ska sättas in. Tror du det räcker att frakta dem i en skottkärra?

2007-11-05 @ 09:28:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback