Min ludna kompis och jag

103665-11
Är så mallig varenda gång jag lyckas dunka in en blid på bloggen också!
Här är jag och Mysa i Västervik och tar oss en paus i det gröna. Observera att på bilder  lägger man på sig ca 5 kg i kroppsvikt och det stämmer (minst 5 kg!!!). Sedan tror jag hakorna svullnade lite för det var så varmt...
Hur som helst, en mycket trevlig helg som började i Västervik och avslutades i söndags med lite skyddsträning i Hultsfred hos en duktig figurant. Vi tar det väldigt lugnt för man får inte glömma att det lilla monstret fortfarande är en bebis.

Avslutar med en liten snuskis för jag är livrädd att framstå som för seriös...

-Vet du vad pungen är full av och som kvinnor inte vill ha i ansiktet?
- Rynkor!!!!

Ha en underbar dag, det har jag sannerligen tänkt att ha!

Kram kram

Kommentarer
Postat av: Anonym

Har du köpt ny jumper med flammor på????

2007-05-16 @ 10:13:48
Postat av: Alexandra

Hej,
Har inte hunnit kolla på din blogg på länge...
vilken jättefin bild.
Ni passarihop :)
Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback