Miljonär!

Känner ni någon som vann storkovan på Triss?
Inte jag heller....

Tanken på det var iallafall skön så länge den varade. Här kommer en liten lista på sådant jag är nöjd med under tiden som jag väntar på storvinsten...

- kan själv ta mig ur sängen varje morgon
- kan gå ut och gå när jag vill, till och med springa om jag skulle vilja (knappast troligt...)
- än så länge lyckats fantastiskt bra med min hund
- underbar relation med mina snygga söner
- väldans många trevliga vänner i min omgivning
- mycket under- och överhudsfett vilket gör att jag lever länge vid en eventuell hungersnöd
- har insett att min karriär som amatörpsykolog är slut, tack och lov!
- att livet är alldeles för trevligt för att slösas bort på skitsaker
- fortfarande rökfri
- har fortfarande kvar tron på att jag en morgon vaknar 10 kg lättare, bara sådär...
 


Have it your way!

Kram

Kommentarer
Postat av: Kooolingen

Jo men du känner visst någon som tjänat STORKOVAN.
Du var nog lite snabb när du skrev den där meningen.....

2007-05-09 @ 10:58:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback