Långhelg

Fick en fråga om jag köpt en ny jumper med flammor på (den jag hade på bilden i mitt förra inlägg) och svaret är näääää, den är inte ny. Det är min Harley-Davidson munkjacka som jag brukar ha när jag åker på MC-träffar och nu fick den även följa med på en hund-träff. Så himla tokigt det kan bli!
På tal om MC-träffar kan jag varmt rekommendera Scandinavian Bikemeet i Roskilde denna helgen. Hade det inte varit för att jag skulle på bröllop hade jag åkt dit tvärt. Det är min gamla arbetsgivare som är arrangör och hade jag arbetat kvar så hade det varit helt hysteriskt just nu. Det vet jag sedan alla Swedish Bikemeet på Chaparral. Så himla roliga projekt att arbeta med och så arbetssamma. I detta fallet hade det varit underbart attt få besöka träffen som en gäst. Önskar mina gamla jobbarkompisar lycka till denna helgen och att de får lön för mödan och massor av besökare!
Inför bröllopet känns det ganska bra. Är i fas med mina göromål som toastmadame och har även lyckats inhandla en klänning idag. Av någon konstig anledning slank det med sandaler, en klänning till, shorts och några linnen...och det enda som var i storlek 36 var sandalerna...

Nu ska jag mumsa i mig lite räkor och sedan ska jag gå på puben och ta EN öl med några kompisar. När fan har jag lyckats gå ut och ta EN öl? Snacka om att lura sig själv...

Önskar alla en trevlig helg och hoppas att solen kommer att skina på oss alla!

Kommentarer
Postat av: Kooolingen

Misstänkte att det var så.... Och var ju tvungen att fråga, då inte Mysa åker motorcykel

2007-05-21 @ 08:16:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback