Jag drar till fjällen

Nu blir det ett blogguppehåll några dagar då jag ska till fjällen och vandra!!!! Jag, en vinpimplande, före detta storrökare och krogråtta ska alltså ge mig ut och vandra! När jag fick rycket satte jag mig raskt i ett hörn och väntade på att anfallet skulle gå över - men det gjorde det inte!
Ska bli superskönt och väldigt annorlunda att vistas i fjällen utan snö, skidor och after ski. Nu blir det istället barmark (säkert lite halvblött), kängor och after walk. Såklart har vi laddat upp med lite attiraljer som man blir lite gosig av.
Den håriga prylen som ska med har precis börjat löpa och det kan bli intressant med tanke på de hanhundar som är med. Det gäller att ha ögonen med sig om man säger så...

Hoppas att jag i nästa vecka lyckas lägga in lite fina naturbilder (inget naket) samt även från det trevliga bröllopet jag var toastmadame på i lördags. En väldigt trevlig tillställning med alla ingredienser för en lyckad fest.

Ha det bra tillsvidare och njut av det stundtals vackra vädret,

önskar Walkabout-Helena

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback