Högtidsdag

image10
Tänk att denna lilla prylen idag fyller 6 månader. Detta innebär att hon har terroriserat oss i 4 månader. Väldigt söt och oskyldig på denna bild men ack vad skenet kan bedra...
Sonen fyller också år idag men lite mer än 6 månader. Närmare bestämt 16 år! Borde inte det innebära att jag skulle vara väldigt vuxen, mogen och helt på det klara med vad som gäller i livet? Det värsta (eller bästa) är att jag känner mig inte ett skit vuxen eller mogen. Vet fortfarande inte vad jag ska bli när jag blir stor eller vad meningen med livet kan vara. Vågar dock inte lägga in någon bild på sonen, vill nämligen gärna leva ett tag till.
Här kommer iallafall ett bra tips på present till en 16 årig kille med moped: Bensincheckar och 2-takts olja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback