Mexico - here I come!

Ikväll ska jag till Mexico.
-Vaaa??? sa syrran förvånat. Har du råd med det?
- Ingen fara sa jag, kostar bara 150:-.
- Jaha, så det enda är dina russelpengar då?
- Gumman, jag ska till Mexico byn på High Chaparral!

Men det var ändå rätt häftigt, att hon faktiskt trodde ett ögonblick att jag skulle till Mexico. Skulle förvisso gärna resa dit men inte just nu så därför duger Mexico byn alldeles perfekt! Mexikansk buffé (tacos med andra ord), dansunderhållning och lite sång. Förra året var det två snubbar som dansade runt i kjolar. Kommer ihåg att jag tyckte bensparkarna var för låga då det var stört omöjligt att kolla in eventuella kalsonger. (Oj, tant- och snuskvarning på den)!
Kan ju bli annorlunda i år, killarna kanske har lärt sig höga bensparkar.
Alltid så roligt att bli bjuden på fest av min kompis Alex eller Prinsessan Alexandra menar jag. En tvättäkta prinsessa som tyvärr har en prins som inte har fattat att sådan som hon ska inte tvätta bilen, rensa rabatter eller städa. Ja ja , man kan inte få allt här i världen och det hade nog varit jävligt betungande om så varit fallet.

Önskar er alla en trevlig helg med vackert väder och stinna läder (ja, lönen har väl kommit?)
Kram kram

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Och sälvklart charmade Helena alla på festen och lockade till många skratt! Tack för att du är den du är gumman...du är skojig och härlig men också så mycket mer än det. Puss på dig!

2007-07-01 @ 09:36:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback