I feel bara botten

Feber, ont i halsen, hosta, grått väder, ostädat hemma, jättehög med stryktvätt, fet.
Behöver man i detta läget verkligen utveckla hur man mår?
Har ändå slängt i mig ett gäng Alvedon och ska ge mig ut i skogen med hunden och Fia. Plocka blåbär...
Med min enorma tur så kommer jag förmodligen att snubbla i blåbärsriset och slå ut framtänderna mot en sten (den enda stenen på 50 meters omkrets), sätta mig i ett jordgetingbo eller köra över en pensionär på vägen ut till skogen.
Jag är sååååå positivt inställd idag!!!!

Vet att jag har det bättre än många andra, jag behöver varken svälta eller hälta...Till och med min humor är sur idag. Tror jag ska lägga ner bloggandet idag och bara njuta av mitt eget elände.

Kram på er

Kommentarer
Postat av: Ansi

Du, det kunde vara värre!!! Kram!

2007-07-24 @ 15:32:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback