Bra kvinna reder sig själv...grrrr

Jaha, då kom han då - Anticimexmannen med sina Myrrburkar. Lämnar över dem till mig, till MIG!!! Instruerar mig hur jag ska lägga ut medlet och lämnar mig sedan, han lämnar MIG!!!!
I detta läget kände jag hur min underläpp darrade och hur det fullkomligt illvrålade inom mig - jag är en kvinna, jag är livrädd för insekter och sådana här saker är faktiskt manslemsgrejer! (Jag kallar det så, allt det som män ska klara av enligt rasbeskrivningen på en man).
Efter några timmar när jag lugnat ner mig så sa jag till mig själv, nä nu jävlar gör jag det och det gjorde jag med besked! Har pudrat runt som bara den, byggt en distans i postlådan för där bodde också äckelstjärtar så medlet ligger alltså i botten men posten stannar på distansen. Så jädra smart va! I did it!

Nu väntar jag med förtröstan på att regnet ska upphöra för nu väntar ännu ett manslemsjobb, nämligen att tvätta motorcykeln, vilket jag i och för sig tycker går an. Hade kunnat slippa den biten om jag fladdrade lite med ögonfransarna men jag tycker man får vara lite smart där och fladdra för rätt grejer om man säger så...

Ha en fortsatt trevlig kväll och kom ihåg - alla skitsaker man tvingas ta tag i gör att man växer som människa. Själv plockar jag ju hundskit ett antal gånger om dagen och jag är ganska stor...

Kram kram

Kommentarer
Postat av: kooooolingen

Eftersom det finns såååååååååå snygga före dettingar på Anticimex, varför ringde du inte dit och fladdrade med rösten åtminstone, du kanske hade fått besök............. på tu man hand alltså

2007-07-12 @ 00:19:41
Postat av: SANDRA SALINGER

...KOM ATT PRATA OM DIG IGÅR OCH DÅ KOM JAG IDAG HELT PLÖTSLIGT PÅ ATT DU HAR EN BLOGG OCH NU ÄR JAG HÄR OCH SNOKAR RUNT LITE,,,(KONSTIGT-NJA-) VAD ÄR DET FÖR HUND DU HAR ? OCH VAD SKA DU HITTA PÅ I HELGEN ...

2007-07-12 @ 15:03:52
Postat av: Alexandra

Mansslemgrejer...bra ord.
Nej sådana grejer ska man helst inte befatta sig med.
Då ska man vara manupulativ och utnyttja alla stackars karlar i sin omgivning!

Postat av: Din son

haha lite läskig är du allt morsan! Men ha så kul i skagen så river jag huset sålänge. - Nej då, lugnt du!

2007-07-18 @ 14:54:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback