Trött hund

103665-7
Det här är en trött, ja helt utslagen hund. Detta har hänt EN gång...Nu finns dock chansen att det ska få upplevas igen och jag ser fram emot en lugn kväll utan att behöva springa och kolla vad monstret har för sig. I eftermiddag kommer nämligen morbror Dilex på besök. De har strömavbrott hemma hos sig och eftersom sambon är bortrest och barnen på annat håll så erbjöd jag en sängplats. Gjorde en mustig soppa (typ Gulasch) igår kväll och till den ska det inhandlas lite gott bröd och en flaska rödtjut. Men först ska vi ut och träna. Det är faktiskt ljust idag och livsandarna har återvänt!
I vanliga fall har jag inte min hund i garderoben (hon har kommit ut) men när vi var på besök hos morbror Dilex så trivdes hon i garderoben bland husses och mattes kängor.

Nu kämpar vi på en stund till och jag är så tacksam, så tacksam för att det är ljust idag! Jipppiii!!!

Kram på er

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hi, hi vad busig hon verkar... måste få träffa henne!!
Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback