Love bugs

image16
Love bugs, kittlar störtskönt i kistan...

Tillbaka från London laddad med nya intryck och erfarenheter. Det är så trevligt att resa och få uppleva nya saker så jag vill bara göra det hela tiden liksom.

Hunden som man hämtar från hundpensionatet är som en LSD-trippad Scudrobot med enormt ömhetsbegär. Totalt utflippad med ett rörelsemönster som påminner om en studsboll som tappat sin navigeringsutrustning. Försökte plocka lite svamp med hunden i samma skog och det var lerpölar blandat med bäckar, stora stockar och vanliga grässtrån som fick känna på en schäfer som det bara spritter i hela kroppen på. Det var en pärs...med en pikant doft av dypöl i bilen hem från skogen.

Resan som sagt var terrific! Vi har käkat krokodil, zebra, känguru och sonen klämde i sig love bugs. Skulle aldrig i mitt liv peta i mig något sådant. Bara vetskapen om att det stod på bordet räckte för mig.
Camden Market, Portobello Road, Fish & chips, bögbarer i Soho, iskalla Mojitos, Madame Tussaud´s - been there, done it! Vädret har varit kanon, snudd på för varmt men allt är bättre än regn.

Så sant som det var sagt:
- Engelsmän är fula med undantag för en och annan som kanske råkade gå förbi efter ett par Mojitos och några pint of beer...Skönhet kommer ju som sagt med promillehalten.
- Engelskor är fula oavsett promillehalten.
- Engelska bögar är verkligen söta, liksom på ett kramgosedjurlikt sätt.
- Prins Charles och jag träffades på Madame Tussaud´s. Jag sparkade honom inte i arslet men ville gärna.
- Det finns gott om indier i London och det är bra för de lagar god mat. Däremot är det inte snyggt med långa naglar på karlar oavsett om de är indier eller inte. Snusk!
- Punkare som trots att de uppnått pensionsåldern fortfarande är punkare är riktigt coolt.
- London Eye hade varit riktigt buskul om en och annan glasbur släppt lite då och då. För lite action och jävligt varmt.

Det kommer mera om London men inte idag. Nu måste jag faktiskt arbeta lite också!

Ha det underbart i hettan och hellre att det svider lite i skinnet än i ......

Kram kram

Kommentarer
Postat av: Anonym

Håller med, det är ju onödigt att tugga i sig skiten (love bugs alltså) dem får man ju ändå.
Grattituto desstuom.
Glad att du haft det kul, det är du värd.
kramis fia

2007-08-08 @ 22:21:44
Postat av: Alexandra

Hej,
vad bra att du fick dina fördomar bekräftade.ha ha
Insekter...hm otäckt..har sett på tv och undrade vilka galningar som nappar...nu vet jag.
Love

Postat av: kooooooooooolingen

Måste säga att jag tycker dom ser bra mycket ÄCKLIGARE ut på den här bilden, än när vi satt och åt i dunklet........

2007-08-10 @ 12:06:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback