I´m coming!

Imorgon far vi till London!!! Ska bli hur kul som helst. Såg Little Britain på TV:n igår och för den stackare som aldrig sett det programmet kan jag bara säga sjuk humor i kubik!!!

Min fördomsfulla lista:

1. De flesta engelsmän har rakade huvuden.
2. De flesta engelsmän är fula.
3. De flesta engelskor har blå hudfärg och är fula.
4. Engelsk humor är bara så sjuk och är helt i min smak.
5. Engelska deckare är i regel väldigt bra.
6. David Beckham är snygg. (Undantag från position 2).

Tillägg:
- Svennis och jag delar hobby och nu menar jag inte fotboll.
- Ibland känner jag mig som Margaret Thatcher.
- Jag skulle vilja sparka Prins Charles rejält i arslet och så även Camilla Parker Bowles. De var skittaskiga mot     Diana, så det så!

Ha det sooooo lovely!

Kram kram

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Hej Gumman,
Ha det så underbart, underbart.
Saknade dig i lördags.
Fast nivån blev rätt låg ändå ha, ha.
Hörs snart.
Puss och Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback