Gratis mat

I går var jag hos en kompis och fick lite hjälp med ett bildprojekt som jag håller på med. Då passade min gulliga hund på att vara i deras kök och sätta i sig två (!!!!) rådjursstekar. Hur pinsamt är det på en skala? Dock hade hon lämnat såsen och potatisen den lilla grisen. Så nu bara väntar jag på "the big bang". Brukar ta ett dygn ungefär så framåt kvällen och natten blir det förmodligen trapprace ut och in.
För tillfället verkar hon fortfarande mätt och belåten, kanske något ökad törst.
Förlåt kära vänner för min glupska hund men visst är hon kreativ och det uppmuntrar vi ju i klickerträningen...

Ja, är det inte jag som ställer till det så är det min hund. Puh....

Ha en bra dag och är det inte en bra dag så ha en skitdag!

Kram

Kommentarer
Postat av: Alex

Ha ha hon är verkligen en jättebaby.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback