Globetrottern är på G igen

Jaha, då var det dags igen. Nu bär det av till Tyskland och jag undrar, finns det mycket tyskar där eller är alla på charterresa? Var man än har varit på semester så har det alltid vimlat av tyskar och du undrar man ju naturligtvis om de någon gång lyckas tömma sitt land? Troligtvis inte för de verkar vara in i helvete många...

Världsutställningen för Schäfer är målet för resan denna gången. Ska bli underbart att få njuta av dessa fyrfota härliga hundar i dagarna 3. Dricka lite öl, shoppa hundgrejer och bara titta och njuta!

Mitt eget lilla spöke får dock stanna hemma och köra livet av sin husse och sin daghusse som också råkar vara min lilla pappa. Ja, så liten är han ju inte för han har inte missat varken mattider eller vätskekontroller...

Så mina vänner, på med joddlarbyxorna för nu bär det av!

På åerseende.

Kram kram


Kommentarer
Postat av: Alexandra

När ska du åka till Italien?
Du åker bara till länder med ugly guys...
Ha ha

Postat av: Kooolingen

Var är alla fördomar? Eller var dom speciellt för engelsmän?

2007-08-29 @ 08:00:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback