Terrorist i litet format

103665-1

Tänk att detta goa lilla barn håller en hel familj som gisslan...
med sitt underbara humör som endast en kille på 2,5 år kan ha.
Pillar på allt, kastar saker, slåss, skriker, vill inte sova, kan inte, vill inte!
Tycker synd om syrran och försöker trösta henne med att det går över. Har för mig eller så har jag drömt att efter 3-års åldern någonstans så var de helt ljuvliga upp till den berömda 6-års åldern.
Eftersom det är min gudson känner jag mitt stora ansvar. Ska därför ta hand om honom när han har lugnat ner sig (i 30-års åldern). Skämt åsido, visst kan ungar vara rent ut sagt vidriga och det är en himla tur att man älskar dem så mycket som man gör och en 2,5-åring stoppar man ju inte gärna tillbaka!

Dagens lilla visdomsord:
Det du kan göra idag, skjut gärna upp det till imorgon får då kunde du gjort det igår!

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Såå roligt att följa dina dagar lite, då har jag lite koll på dig ju ha, ha.
puss på magen


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback