Massage

Var på massage igår, utnyttjade ett presentkort jag fick när jag fyllde 40. Det är liksom snart ett år sedan och varför har jag inte utnyttjat det förrän nu? Jo, fortfarande håller man på och lurar sig själv. Tänkte att jag väntar med att gå dit, måste hinna gå ner en massa kilo så inte massören behöver känna att hon knådar runt i en bulldeg. Det sket sig kan jag säga. Lika mullig som när jag fick presentkortet och lika mullig +lite till när jag till slut var tvungen att utnyttja det. Hursomhelst var jag nog inte den största och fluffigaste bulldeg hon knådat för hon var jättetrevlig och masserade min rygg i en hel timme. Det gjorde riktigt ont på vissa ställen till en början men när det kom till sätesmusklerna, då gjorde det ONT. Trodde överhuvudtaget att dom eventuella muskler som sitter i skinkorna har gått och lagt sig för länge sedan eftersom hela ändpaketet så att säga har fallit neråt, bortåt. En lång rygg med ett hål i typ. Visst jag promenerar ganska mycket och har väl aldrig tänkt på att strecha efter det. Från och med idag gör jag det!
Beställde ny tid om en månad och det ska bli oerhört spännande och se hur det känns då.
Jag fick strikta order om att dricka mycket (inte vin, utan vatten) under dagen samt att det kunde bli en massa toalettbesök eftersom kroppen vill göra sig av med slaggprodukter. Det märkte jag inte så mycket av men jag glömde dricka både det ena och det andra.
På kvällen när jag och sambon lagt oss, vände jag mig mot honom och utbrast: Nämen, nu fattar jag vad massören menade! -Vadå, svarar han helt ovetande om den kommande dräparen.
-Jo.,hon sa att min kropp skulle göra sig av med slaggprodukter idag och titta där ligger du ju!
Det mina vänner var inte uppskattat!

Hursomhaver, life goes on. Ha en fantastiskt bra dag med eller utan hängröv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback