Äntligen!!!!

Oh, vad roligt. Jag har fått min första kommentar på min blogg. Från prinsessan Alex, dé ni! Inte alla som känner en riktig prinsessa, en riktigt rosa och glittrande en.
Ja, din gissning var helt rätt, det är grabbarna från Kosta. Måste gillat vår lilla uppvisning i publikhavet.

Är lite ledsen idag, skulle passa min gudson Alfred 2,5 år men syrran ringde precis och meddelade att det lilla grynet har magsjuka. Första tanken i mitt huvud - ah, lite magsjuka, vad gör det? Man går ju ner i vikt...men sen kom jag på att jag ska åka på golfresa (utan att spela ett endaste hål) i helgen och det kunde ju vara himla dumt att missa lite partaj.
Det lilla grynet utvecklas i övrigt mycket bra. Idag har han t.e.x petat näsan som en vuxen!!! Kan man peta på olika sätt eller? Det där får nog syrran förklara lite närmare...

Här kommer ett tips som kan vara bra att ha med sig i livet:

Tecken på att du är ett fyllo,
-Du förlorar gräl med livlösa objekt, såsom din dammsugare
-Du måste klamra dig fast i gräsmattan för att inte trilla av jorden
-Jobbet stjäl för mycket tid av ditt drickande
-Du tror verkligen att alkohol är en del av kostcirkeln
-Fem starköl innehåller lika mycket kalorier som en hamburgare - skit i lunchen
-Två händer och bara en mun! DET är ett problem
-24 timmar på ett dygn, 24 öl på en platta. Tillfälligheter? Tror inte det.
-Ditt enda dryckesproblem, enligt dig själv, är när du inte har en drink i handen
-Din idé om att "dra ner" är att inte äta så mycket jordnötter
-Du ser bättre om du blundar med ett öga
-Glasen missar din mun hela tiden
-Du börjar tycka att allt politikerna säger verkar vettigt
-Myggorna får baksmälla när de biter dig
-Du tycker Inga Gill är snygg

Ack ja...

Kommentarer
Postat av: Mia

Underbara människa. Hur vore det om du klippte skägget och skaffade dig ett jobb istället för att hålla på med den här patetiska bloggningen.

2006-08-29 @ 11:01:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback